סופר פארם הינה רשת מצליחה ופופולארית מאוד בישראל וסניפיה פרוסים באזורי הארץ השונים. מטבע הדברים, היא מתפתחת כל העת וסניפים נפתחים במקומות חדשים או אחרים אטרקטיביים. ככל שסופר פארם זכיינות מוצעת על ידי הרשת – היא יכולה להינתן בעת פתיחת סניף, כאשר היא רוצה להסב אותו מניהול עצמי שלה לניהול באמצעות זכיין ועוד. מקרה אחר הוא ככל שקיימת זכיינות בפועל ורוצים להעבירה לזכיין אחר שיהיה מקובל על הרשת. בכל מקרה או מצב, האישור ניתן לאחר סדרת בדיקות אשר עושה הרשת.
כל זכיין מקבל את הזכיינות בתנאים המוסכמים בינו ובין המוסר אותה. במקרה הראשון, ייערך הסכם מול הרשת, ובמקרה השני ייערכו שני הסכמים. הראשון הסכם העברה בין שני אנשי העסקים והשני בין הזכיין החדש לרשת. בכל הסכם יש התחייבויות רבות של שני הצדדים. לאורך כל סוג ההתקשרות הנ"ל לא יהיו יחסי עוסק ומועסק בין שני הצדדים. הכול יתנהל בשיטת התקשרות עסקית ותוך כדי הוצאת חשבוניות. הניסיון מלמד, כי סניפי סופר פארם פורחים ומניבים הכנסות נאות לאורך השנים.
לזכיינות יש יתרון אדיר עבור היזם בגלל היכולת למכור מוצרים מחברה בעלת מיתוג. הדבר מעניק מכירות כבר בהתחלה ורשת ביטחון. בעל הסניף החדש חייב להיות בעל ידע וניסיון בתחום על מנת להצליח. הוא חייב להיות מעורב בצורה ממוקדת ולהקדיש רבות מזמנו לעסק. הצלחתו תעלה את ערך הסניף ותתרום להגברת שיתוף הפעולה עם הרשת היכולה להתבטא בקבלת סניפים נוספים לניהול. הרווחים צומחים וגם שווי הזיכיון צומח במקביל. כך, שההשקעה עשויה להיות נהדרת. מומלץ להיעזר בעו"ד זכיינות בעל מוניטין בעת המשא ומתן להתקשרות. הוא יכול להיות מעורב ולהשיג הטבות והקלות מכל רשת. הן יכולות להסתכם לאורך זמן בכסף רב.
ראש משרד "דנהירש ושות' ובעל התמחות ייחודית בתחום הזכיינות.
עו"ד אודי דנהירש סיים את לימודיו בשנת 1997, חבר לשכת עורכי הדין בישראל, מכהן כנשיא האיגוד הישראלי למסחר אלקטרוני (ע.ר) והנו בעל ניסיון רב בתחום הקמעונאות והזכיינות בארץ ובחול, הן בצד המשפטי והן בצד היזמי.